woensdag 7 april 2010

blond blond blond

Heb ik dacht ik braaf mijn rss feed gemaakt op 23 dingen in google reader, en dat werkte de eerste twee weken prima, blijk ik nu vreselijk achter te lopen. Ik zie ineens allerlei blogs voorbij komen over Flickr, foto's bewerken etc. Paniek! Hoe kan dit? Het euvel met reader nog niet verholpen. Ga me eerst dan in een spurtje op Flickr werpen. Zoal ik eerder al blogde baal ik er wel een beetje van dat ik nu nog een extra account aan moet maken. Heb ik gedaan en vanmiddag nog even een aantal foto's van de opening van het NL-punt in Alkmaar op Flickr ge-upload. En dan nu dus proberen om er iets van in dit blog te zetten. Een foto van de wethouder, onze projectleidster de onvolprezen Monique Olsder, een van de sprekers (een ROC cursist) en yours truly.

2 opmerkingen:

  1. zie, is het weer niet gelukt! AAARRRGGGHHHH!!!! Heb ik toch niet voor niks mijn haar geblondeerd. (Sorry Angel, bedoel zeker niet dat blondies dom zijn.... deze nepblondie ff wel)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Blondjes zijn te dom om een dergelijke belediging door te hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen